آموزش بکاپ گرفتن با استفاده از برنامه Samsung Kies

آموزش بکاپ گرفتن با استفاده از برنامه Samsung Kies

آموزش بکاپ گرفتن با استفاده از برنامه Samsung Kies

آموزش استفاده از برنامه Samsung Kies

مشاهده خواهید کرد که لیست اطلاعات متفاوتی توسط برنامه Samsung Kies ارائه می‌شوند و قابل بکاپ گرفتن و ریستور هستند. این اطلاعات در دسته‌بندی‌های مختلفی ارائه شده‌اند. به عنوان مثال بخش‌های Contacts، Schedule، Music، Photos و Videos به ترتیب برای اطلاعات مخاطبین، تقویم، موزیک‌ها، عکس‌ها و ویدیوهای دستگاه هستند. با کلیک بر روی گزینه Export to PC یا Backup on PC موجود در کنار هر یک از این بخش‌ها می‌توانید از اطلاعات آن بخش در کامپیوتر خود بکاپ تهیه کنید.

آموزش استفاده از برنامه Samsung Kies

برای تکمیل پروسه بکاپ گرفتن از محتوای دستگاه اندرویدی برند سامسونگ خود با استفاده از برنامه Samsung Kies باید مسیر مورد نظرتان به منظور ذخیره فایل بکاپ را هم تعیین کنید. به همین سادگی می‌توانید با استفاده از برنامه Samsung Kies از اطلاعات بخش‌های مختلف دستگاه اندرویدی برند سامسونگ فایل بکاپ تهیه نمایید. هر زمان که نیاز به ریستور یا بازیابی این فایل‌ها داشتید، کافیست که در مرحله قبل به جای انتخاب گزینه Export to PC یا Backup on PC، گزینه Import from PC یا Restore from PC را انتخاب و فایل بکاپ مرتبط را در حافظه کامپیوتر مشخص کنید.

 

 

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش استفاده از برنامه Samsung Kies به منظور نصب آپدیت و بکاپ گرفتن از محتوای دستگاه‌های اندرویدی برند سامسونگ پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

 

برای دانلود برنامه کلیک کنید

مطالب مرتبط

    نظرات

    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:







  • تعداد مطالب 127
  • تعداد نظرات 11
  • بازدید کل 25141